Informasjon og betingelser
Foreningen Joomla!® i Norge ble stiftet i 2006 med formål å være en partsnøytral forening for oversettere, brukere og leverandører av Joomla! her i landet.

Alt arbeidet som foreningen utfører er i form av en felles dugnadsinnsats mellom foreningens medlemmer og brukere. Det er foreningens betalende medlemmer som er "Foreningen Joomla! i Norge". Dette er en ideell / frivillig organisasjon hvor ingen har lønn for sitt arbeide.

Foreningen arbeider for å utbre bruken av publiseringsløsningen Joomla!, og bidrar til dette ved å oversette til norsk, samt dokumentere bruk av denne løsningen.

Alle kan melde seg inn som bruker på disse sidene uten å forplikte seg til medlemskap eller annet, men man vil få valg for oppgradering av konto til fullt foreningsmedlemskap etter registrering - om man takker nei forblir man vanlig bruker uten forpliktelser eller rettigheter i foreningen. Mer informasjon om dette får man i sin velkomst e-post, det vil si i e-posten man får etter å ha bekreftet sin identitet/e-post.

Registrering av ny bruker må skje ved fullt navn (fornavn og etternavn), og ikke et nick el.l.. Alle registrerte med kun nick, fornavn eller andre ugyldige opplysninger fjernes fortløpende uten forutgående varsel.

Personvern
Brukeropplysninger blir kun samlet inn for bruk i medlemslister, statistikker o.l. på foreningens sider og tilknyttede systemer, de vil ikke på noe tidspunkt bli videresolgt eller gitt til utenforstående. De vil heller ikke bli brukt til utsendelser i noen form, om du ikke ønsker dette. Unntak vil kunne forekomme, f.eks om man melder seg som oversetter, hvor man er avhengig av noen form for kommunikasjon med bidragsyterne – samt ved utsendelse av viktige meldinger som gjelder Joomla!™ eller foreningen og dens virke.

Ved medlemskap i foreningen vil du kunne motta viktige medlemsmeldinger, f.eks melding om årsmøte og evt. kurs, og naturligvis faktura for medlemskontingenten.

Forhold til Joomla!®/OSM
Foreningen Joomla! i Norge er en selvstendig Norsk organisasjon, registrert i Brønnøysundregistrene, uten offisiell tilknytning til Joomla!™/OSM - selv om foreningen har medlemmer i forskjellige offisielle arbeidsgrupper på joomla.org.

The Joomla!® name is used under a limited license from Open Source Matters the worldwide trademark holder.

Se også våre regler for innlegg (klikk her)!

Ofte spurte spørsmål og svar
Se FAQ for medlemskap.
Se FAQ for hvordan man kan bidra, med eller uten brukerkonto.

Andre opplysninger
Foreningen er registrert i Brønnøysundregistrene med org.nr.: 990 126 658
Foreningens bankkontakt er SpareBank1, kontonr.: 9001.12.00760
Foreningens kontaktopplysninger.
Vedtekter for foreningen.

Har du ikke en brukerkonto enda? Registrer deg nå!

Logg inn